Dane tekstu dla wyniku: | 4 |
Identyfikator tekstu: | IJPPAN_p00008200097 |
Tytuł: | Inicjatywa oddolna |
Wydawca: | "MARPAN" Spółka z o.o. |
Źródło: | Wieści Podwarszawskie nr 31 |
Kanał: | #kanal_prasa_tygodnik |
Typ: | #typ_publ |
Autorzy: | Marek Chrzanowski, |
Data publikacji: | 2004-08-01 |
stawionych wariantów. Odrzucili ten oznaczony numerem 2 zakładający zachowanie obecnego stanu przebiegu trasy przy jednoczesnym wprowadzeniu zabezpieczeń polegających na budowie ekranów dźwiękochłonnych. Nie zadowoliło ich też rozwiązanie oznaczone numerem 3 sprowadzające się w praktyce do wzięcia Słupna w "drogowe kleszcze". Według tego wariantu nowa trasa miała łączyć się ze starą dokładnie w miejscowości Cegielnia, co spowodować by miało konieczność zburzenia kilku z nowo wybudowanych domów.
Zdecydowanie zażądali od projektantów dokładniejszych rysunków i naniesienia w określonych miejscach zabezpieczeń i kładek nad ruchliwą, jak zakładano, trasą. Na przełomie września i października wspomnianego roku, dyrektor Dąbrowski zaproponował kolejny wariant. Ten, oznaczony przez projektantów numerem 1 początkowo zyskał sympatię komitetu. Ale tylko na chwilę, bowiem przy dokładnym przyjrzeniu się rysunkom okazało się, że projektowana trasa przebiegać ma zaledwie kilometr dalej przez Ciemne, po liniach zaprojektowanej w latach 70. na trasie Via Baltica. |