Dane tekstu dla wyniku: 1
Identyfikator tekstu: IJPPAN_p00009601445
Tytuł: Stop wariatom drogowym
Wydawca: Agencja Wydawniczo-Promocyjna OPOKA
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa
Kanał: #kanal_prasa_tygodnik
Typ: #typ_publ
Autorzy:  
Data publikacji: 2005-10-21
Stop wariatom drogowym
Przeszło 120 tysięcy internautów wypełniło psychotest w internetowym serwisie kampanii „Stop wariatom drogowym” zorganiazowanej przez PZU SA. Ponad połowa (55,7%) zakwalifikowała się do grupy ostrożnych kierowców, dwóch na pięciu zachowuje się na drodze umiarkowanie, a zaledwie 3% kierowców uzyskało miano „wariata drogowego”.
Psychotest był tą częścią serwisu internetowego www.stopwariatom.pl, która cieszyła się największym zainteresowaniem internautów. Osoby uczestniczące w teście odpowiadały na pytania dotyczące typowych zachowań na drodze oraz stażu „za kierownicą”. Na podstawie zdobytych punktów, uczestnicy klasyfikowani byli do trzech grup kierowców: ostrożnych, umiarkowanych i wariatów drogowych.