Dane tekstu dla wyniku: | 1 |
Identyfikator tekstu: | IJPPAN_p00009601445 |
Tytuł: | Stop wariatom drogowym |
Wydawca: | Agencja Wydawniczo-Promocyjna OPOKA |
Źródło: | Gazeta Ubezpieczeniowa |
Kanał: | #kanal_prasa_tygodnik |
Typ: | #typ_publ |
Autorzy: | |
Data publikacji: | 2005-10-21 |
Stop wariatom drogowym
Przeszło 120 tysięcy internautów wypełniło psychotest w internetowym serwisie kampanii „Stop wariatom drogowym” zorganiazowanej przez PZU SA. Ponad połowa (55,7%) zakwalifikowała się do grupy ostrożnych kierowców, dwóch na pięciu zachowuje się na drodze umiarkowanie, a zaledwie 3% kierowców uzyskało miano „wariata drogowego”. Psychotest był tą częścią serwisu internetowego www.stopwariatom.pl, która cieszyła się największym zainteresowaniem internautów. Osoby uczestniczące w teście odpowiadały na pytania dotyczące typowych zachowań na drodze oraz stażu „za kierownicą”. Na podstawie zdobytych punktów, uczestnicy klasyfikowani byli do trzech grup kierowców: ostrożnych, umiarkowanych i wariatów drogowych. |