Dane tekstu dla wyniku: | 3 |
Identyfikator tekstu: | IJPPAN_p00009600286 |
Tytuł: | Z doświadczeń profesjonalisty |
Wydawca: | Agencja Wydawniczo-Promocyjna OPOKA |
Źródło: | Gazeta Ubezpieczeniowa |
Kanał: | #kanal_prasa_tygodnik |
Typ: | #typ_publ |
Autorzy: | Jan M. Fijor, |
Data publikacji: | 2000-05-24 |
Obróbka referencji, czyli co robić, gdy już je otrzymaliśmy:
1. Przede wszystkim nie odkładajmy referencji „na później”, nie magazynujmy ich. Traktujmy wszystkie referencje jako bardzo pilne, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku; nie możemy sobie pozwolić na 30 umówień i prezentacji tygodniowo. Nie jesteśmy w stanie takiej liczby przerobić. Ale 15–18 leży w zasięgu naszych możliwości. Pamiętajmy, że te same referencje może również otrzymać konkurencja! I co gorsze, może je wykorzystać, zanim zrobimy to my! 2. Polecenie, które nie doprowadziło do umówienia w tym tygodniu, może doprowadzić do sprzedaży za dwa tygodnie, albo za miesiąc. Nie odrzucajmy kontaktu tylko dlatego, że nie doprowadził nas do sprzedaży teraz, zaraz, dzisiaj! |