Dane tekstu dla wyniku: 3
Identyfikator tekstu: IJPPAN_p00009600286
Tytuł: Z doświadczeń profesjonalisty
Wydawca: Agencja Wydawniczo-Promocyjna OPOKA
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa
Kanał: #kanal_prasa_tygodnik
Typ: #typ_publ
Autorzy: Jan M. Fijor,  
Data publikacji: 2000-05-24
Obróbka referencji, czyli co robić, gdy już je otrzymaliśmy:
1. Przede wszystkim nie odkładajmy referencji „na później”, nie magazynujmy ich. Traktujmy wszystkie referencje jako bardzo pilne, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku; nie możemy sobie pozwolić na 30 umówień i prezentacji tygodniowo. Nie jesteśmy w stanie takiej liczby przerobić. Ale 15–18 leży w zasięgu naszych możliwości. Pamiętajmy, że te same referencje może również otrzymać konkurencja! I co gorsze, może je wykorzystać, zanim zrobimy to my!
2. Polecenie, które nie doprowadziło do umówienia w tym tygodniu, może doprowadzić do sprzedaży za dwa tygodnie, albo za miesiąc. Nie odrzucajmy kontaktu tylko dlatego, że nie doprowadził nas do sprzedaży teraz, zaraz, dzisiaj!