Dane tekstu dla wyniku: 1
Identyfikator tekstu: PELCRA_3203000000209
Tytuł:
Wydawca: Wydawnictwo UŁ
Źródło: Kształtowanie nowego produktu przy wykorzystaniu analiz wielowymiarowych
Kanał: #kanal_ksiazka
Typ: #typ_nd
Autorzy: Dariusz M. Trzmielak,  
Data publikacji: 2002
Możemy wyszczególnić fazy cyklu oceny strategicznej wartości, które są niezbędne przy poszukiwaniu najlepszych cech produktu; projektowanie, poszukiwanie cech konkurencyjnych,ustalanie cech, potwierdzenie poprawnego wyboru90.
Projektowanie obejmuje poszukiwanie cech produktu, które zaspokajają potrzeby klientów i będą stanowiły dla nich pewną wartość. Poszukiwanie strategicznej wartości produktu jest bezustannym badaniem i ocenianiem kompozycji produktu, która jest najlepszą dla nabywcy. Zdobyta wiedza pomaga zrozumieć postępowanie konsumentów i przewidzieć w znacznym stopniu zmiany, które mogą się pojawić w zmiennych warunkach otoczenia firmy. Stworzony produkt będzie odzwierciedleniem nie tylko wartości, którą nadało mu przedsiębiorstwo, ale również wartości, która jest postrzegana przez klientów. Zdobyta wiedza jest punktem wyjścia dla określenia wartości produktu.
W skład fazy projektowania wchodzi: